czwartek, 19 lutego 2015

Super Duper Alice Cooper

Wspominałam o tym w poprzednim poście, jednak nie mogłam się powstrzymać aby nie poświęcić całego wpisu tak legendarnemu wydarzeniu.

The Hollywood Vampires. Brzmi znajomo? Dla wielu, zwłaszcza z młodszego pokolenia najpewniej nazwa ta kojarzy się w najlepszym wypadku z książką "Wampiry Hollywood", a w najgorszym ze "Zmierzchem". Jednak w rzeczywistości nie ma to nic wspólnego z literaturą, ani filmem. THV to grupa która została utworzona w roku 1970 przez Alice Coopera i szczyciła się współpracą z największymi opijusami muzycznymi w tamtych czasach. John Lennon, Ringo Starr czy Keith Moone to tylko niektórzy z członków. Kilka dni temu sam Alice Cooper zapowiedział powrót The Hollywood Vampires. Wraz z nim do zespołu dołączył Johnny Depp oraz Joe Perry. Ich wielki debiut zapowiedziany jest na festiwalu Rock In Rio w Rio De Janeiro, który odbędzie się we wrześniu. Póki co nie wiadomo jeszcze czy zespół nagra album (modlę się aby nagrali), zapowiadają natomiast wspólną trasę koncertową.

Muszę tu nadmienić fakt, że Panowie już gościnnie ze sobą występowali swego czasu i to nie tylko na scenie ale również w filmie ("Mroczne cienie" Johnny Depp i Alice Cooper).







Powiem tak... Jeśli dane mi będzie (będzie!!) być na którymś ich koncercie.. to boję się co ze mną będzie. Skoro na samym Cooperze zasłabłam to co ja zrobię jak zobaczę Takie trio :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz